♥ Fredag:

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har varken haft tid eller lust att blogga. Men tänker komma med en liten uppdatering.

Bytet av skolan har varit en tuff period. Jag har haft svårt att anpassa mig till en ny klass, ny skola och en ny miljö men det ordnar sig så småningom.


Idag är det fredag och mina sista dagar som en 19 årig tjej är räknade. Om 3 dagar fyller jag 20 år och lämnar hela stadiet att vara en tonåring och övergår till att kallas vuxen. Känns underbart skönt!

På söndag kommer nära och kära hem till mig och min lägenhet för att fira mig med marängtårtor som jag faktiskt själv ska försöka mig på att baka. Haha, det blir nog en rolig dag ändå. :)


Ha det bra alla som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0