♥ Uppdatering!:

Den 22 oktober drog Jenna, jag, Heidi och Johanna till Harry B James i Storstan. En krog med rock-tema, skulle jag vilja säga att det var. Ett schysst ställe tills det kom ett liveband som spelade, då kunde man knappast prata. Blev bjuden på ett par drinkar av Jenna och Heidi.
Meningen var att vi skulle fira Jenna som blev 19 år, och jag skulle även få träffa hennes pojkvän. Lite mer folk visade det sig att dyka upp och som skulle presenteras. Vi kom hem vid 02.00 och då var det bara att gå och lägga sig. Upp tidigt att åka hem och softa. :)


Ja, höstlovet betyder ingen vila what so ever. Har pluggat på samhällsprovet om jobb och arbetsmarknaden, som ska förhöras veckan efter lovet.
Har umgåts med nära och kära och haft det jätte trevligt i helgen som var. Var på ljusparty i fredags med goa vänner och i lördags var jag hem till mamma och blev bjuden på mat, tillsammans med Zandra, Bosse och Sigge.

Idag stog storstädning på schemat och igår var det tvättning. Måste ha ordning och reda i mina supersnygga lägenhet! Är såå nöjd! :) :)

Ikväll så ska jag ha middagsgäster, Zandra och Bosse. Jag ska göra mina famous kyckling-enchiladas. Ska bli dundergott!


Resten av veckan ska jag nog vila upp mig inför skolveckorna som kommer här framöver, för nu är det inte lov förrän om 1 månad, så jag får hålla ut tills dess! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0