♥ Tidsfördriv, frågor;

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i min säng: Jag, annars var det Jenna.
Fick mej gråta: Mamma.
Jag delade en dricka med: Coca-Cola och det var med Fanny. 
Jag gick till ett köpcentrum med: Sara, Micha och Shejla, för att hämta Metro.
Skrek åt mej: Mamma. 

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig till någon och menat det: Ja, det har jag gjort. Bara om jag verkligen menat det. 
Hamnat i slagsmål med ditt husdjur: Nej, men lite småfight sådär, absolut. 
Varit i new york: Nej.
Drömt något som slagit in: Ja, det har faktiskt hänt många gånger.
Fått skuldkänslor för nått du har gjort: Ja, det har jag. 
Önskat att du var av det motsatta könet: Nej, jag har inte önskat det men har alltid undrat hur det kanske kan vara att vara kille för en dag.
Haft en fantasikompis: När jag var liten.
Vad ska du göra när du är klar med detta testet: Lyssna på Spotify och slagga framför tvn.
Vad var det sista du åt: Kebab med bröd när Jenna bjöd på lunch.
Är du uttråkad: Inte så värst.
Hur många kompisar är online på msn: Har inte varit inne där på ett bra tag nu. Det är Facebook som gäller. 
Sista filmen du såg: The Burlesque med Cher och Christina Aguilera. 
Sista rösten du hörde: Fannys när vi pratade i telefonen.
Är du kär i någon just nu: Kär och kär, jag tycker väldigt mycket om en person.
Vilken bok läser du just nu: Ingen för tillfället.
Vad är det på din musmatta: Sigtuna Kommuns logga.
Favorittidning: Det varierar beroende på vad som är roligt att läsa.
Värsta känslan i världen: Ensamhet, rädsla, besvikelse, olycklig kärlek, svek.
Vad var det första du tänkte imorse när du vaknade: "Åh, upp igen ja.. "
Namnet på din framtida dotter: Om jag får bestämma så är Nowalie ett fint namn.
Namnet på din framtida son: Jag gillar namnet Seven och David.
Choklad eller vanilj: Choklad.
Framtidsarbete: Förskollärare eller något annat som jag trivs med. 
Är du högerhänt: Både höger- och vänsterhänt.
Favoitsport att kolla på: Ishockey.
Vad finns under din säng: Golvet, om det räknas?
Din hårfärg: brunett
Ögonfärg: Skiftar i ljus från brunt till grönt. 
Längd: Hela 182 centimetrar över marken. 
Glasögon: Nej,
Ålder: 19 ½ år. 
Bästa kompis: Jenna och Zandra.
Pojkvän/flickvän: Lever singelliv än så länge.
Favoritsyselsättning: Sjunga och fotografera eller bara sitta och umgås med vänner.
Vilken typ av bil kör du: Övningskör min mosters Saab.
Tycker du om att vistas runt människor: Beror på vilken typ av människor, men absolut.
Har du varit kär i någon du aldrig kommer få chansen på: Kändisar!
Har du jobb: Nej. Pluggar på heltid. 
Någonsin älskat en nära vän: Alltid.
Är du ensam nu: Japp.
Är du rädd att du aldrig kommer gifta dej: Nej, jag gifter mig så småningom i framtiden. 
Vill du gifta dej: Självklart.
Vill du ha barn: Japp.

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt eget lilla space! 
Musik: Har olika blandningar beroende på vilket humör jag är på men är nästan allätare inom musik.
Sång: Har många storfavoriter.
Minne: Har enormt många fina minnen! 
Dag i veckan: Fredag, lördag och söndag. 

DOM SISTA 48 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit: Nej. 
Köpt något: Mat.
Blivit sjuk: Nepp.
Sjungit: Självklart.
Sagt jag älskar dej: Nej.
Kramat någon: Ja.
Pratat med någon: Såklart.
Haft ett seriöst samtal: Japp.
Saknat någon: Ja.
Bråkat med dina föräldrar: Mm.
Drömt om någon: Yes.
Sovit mycket: Halvt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0