♥ Sorry, för den sena uppdateringen;

... Men jag har helt enkelt inte haft någon tid till bloggen på typ 7 veckor. Har haft praktik och andra arbetsuppgifter som gjort att jag varit döbusy de här senaste veckorna. Men nu blir det andra bullar nu när jag är hemkommen till Märsta från att ha spenderat 7 veckor i Enköping, eller Enkan som Jenna brukar säga.
Har varit och praktiserat på en förskola och det har varit riktigt roligt måste jag säga. Och jag tycker det är synd att jag måste flytta hem igen och tillbaka till skolan. Men men, that's life och det suger ibland!

Jenna var här i lördags och vi hade ett "The Vampire Diaries" maraton och det var riktigt bra. Vi snackade också en hel del och tog igen det som vi inte hade snackat om på 7 veckor. Jenna sov här och vi hade det roligt och chill. Lite shopping blev det också vid sidan av.. :)

Idag börjar skolan 11.40, för att dom gjort om schemat! Weei ändå, att jag börjar så sent. :) Back to reality then..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0