♥ Goodie;



Har nu sovit lite till och från hela dagen och vaknade för en halvtimma sen. Får nog inte sova mer nu för att risken finns ju att jag ej kan sova i natt igen och det är inget som jag vill.
Har precis lagat mig en pyttipanna i brist på annat. Kanske måste dra ner en sväng till affären för att handla lite. Vet ej om jag har lust eller ork framför allt. Vi får se.

Sen har jag även kommit ikapp big brother på nätet. Bra där! Sen har jag sett det 16:e avsnittet av TVD säsong 2, på nätet. Great! Now what? Juste, tvättade lite handdukar tidigare och tvättmaskinen hade bestämt sig för att leva sitt eget liv, vilket slutade med att det vart skum i hela badrummet.. Kul!.. Inte.. Tur att det inte var mina kläder som vart tvugna att tvättas om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0