♥ Sista dagen av ledigheten..;

Idag är det sista dagen av ledigheten och sovmorgon på ett tag.. Började dagen med att bli väckt av Jenna per sms. Det är lungt, det var på tiden att jag vaknade eftersom att jag måste lägga mig i rimlig tid ikväll för att orka med att gå upp tidigt imorgon eftersom att det är första skoldagen 2011. Vill gärna känna mig en aning utvilad åtminstone.

Fanny kommer hit och krashar också så det blir inte världens tidigaste läggdags heller eftersom att hon är en nattuggla men jag ska få henne att somna tidigt. Basta!


Just nu sitter jag fortfarande i pyjamas och har slängt in en maskin tvätt. Ska hoppa in i duschen lite senare sen innan jag ska bege mig till Willys för att handla. Asså, jag pallar faktiskt inte att städa!!!!!!!!!!!!!!!!! hm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0