♥ Sammanfattning jul & nyår;

23e december: Mamma opereras i foten och efter 7 timmar får hon åka hem. Gå nu med gips och en gips sko.


24e december: Julafton firas hos min moster med mina släktingar. Väldigt trevligt med mat, dryck och musik.





25e december: Julklappsöppning för våran del. Byta julklappar också. :) Fick väldigt fina och bra saker som jag dock inte har kort på..

26e - 30e december: Återbesök på akademiska. Läkarna ska kolla att platta och skruvar sitter rätt. Hon har nu en grå "stödsko". Ska tillbaka den 3e februari för att kolla hur det läker. Sen har vi bara tagit det lugnt och umgåts en del med trevligt folk.


31a december 2010 - 1 januari 2011: Nyårsafton, men lugnt firande med moster min. Se på fyrverkerier, äta och dricka gott. Hemfärd och upplockning av alla påsar och grejer. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0