♥ Night;

Dagen har gått superfort! Jag har varit i skolan och sedan när jag skulle dra hem skulle jag fixa UL-busskort på Väsby station i luckan. Men dom har tydligen inte UL-kort där helt plötsligt?!? Helt sjukt att man ska behöva få åka runt halva Sverige bara för att hitta ett enda busskort?!?! Helt stört och jag tycker att UL och SL ska ha bättre koll på saker och ting och verkligen sammarbeta! ÅÅÅH!!!!

Kom hem och slängde i en maskin tvätt, som nu hänger på tork och väntar på att packas ner i resväskan som ska packas full tills imorgon då jag "flyttar" till min moster i 6 veckor, där jag ska ha min APU-praktik. Det ska bli skoj tycker jag. Måste bara se till att allt kommer med, som ska med. Det blir mycket det!

Såg också avsnitt 7 av The Vampire Diaries på tv6 play som jag missade förr förra torsdagen. Synd att det är uppehåll nu..

Ska hoppa in i duschen om ett tag och sedan bara ta det lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0