♥ Dålig update framöver..;

Tjena!

Andra dagen på APU:n kirrad och det börjar faktiskt kännas mer bekvämt måste jag säga. Tack och lov för det!
Har tyvärr inte så mycket tid till att uppdatera här numera eftersom att jag kommer hem så sent och det är mycket som ska göras efter APU:n som gör att jag inte hinner skriva, såsom tvättning, plugga teori, läsa två böcker som ska vara klara och rapporterade innan avslutad APU, APU-rapport ska skrivas, uppgifter från kursen pedagogisk ledarskap. Sjukt mycket grejer, samtidigt som jag ska hinna med att ha någon som helst fritid överhuvudtaget. Så dålig uppdatering framöver var det alltså.. Men ni överlever nog ändå, om ni inte vill höra samma visa varje dag förstås?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0