♥ Dag 9 - Det här hade jag på mig idag:



Jeansjacka från Lindex, Blå klänning från H&M, Lila linne från Gina Tricot, Lackleggings från Lindex.


Dag ett - Om mig
Dag två - Min barndom
Dag tre - Kärlek
Dag fyra - Mina intressen
Dag fem - Min favoritplats
Dag sex - Mina närmsta vänner
Dag sju - Ett ögonblick
Dag åtta - Min musikstil
Dag nio - Det här hade jag på mig i dag
Dag tio - Min familj
Dag elva - Min personlighet
Dag tolv - Min dag
Dag tretton - Ett utomlandsminne
Dag fjorton - Mina drömmar
Dag femton - Min favoritårstid
Dag sexton - Mitt favoritminne
Dag sjutton - Min drömresa
Dag arton - En betydelsefull låt
Dag nitton - Mina nyårslöften
Dag tjugo - En betydelsefull person
Dag tjugoett - Om tio år
Dag tjugotvå - Det här får mig att må bättre
Dag tjugotre - Det här får mig att gråta
Dag tjugofyra - Saker jag rekommenderar
Dag tjugofem - Mina rädslor
Dag tjugosex - Det här saknar jag
Dag tjugosju - Tio saker ni inte visste om mig
Dag tjugoåtta - En betydelsefull text
Dag tjugonio - Saker jag vill göra innan jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0