♥ Vuxenstatus;

Tja!

Kom precis hem efter att ha varit och förtidsröstat på biblioteket, vuxenpoäng!! Dessutom så reserverade jag en bok, smidigt. "När ingen annan ser" - med Duncan Fairhurst. En självbiografi tydligen. Och att det var min svenska lärare som rekommenderade den så måste den vara super och att jag bara älskar att läsa självbiografier eftersom att jag själv har en sådan dålig fantasi att läsa typ "fantasy" böcker och dylikt. Ska bli spännande!!! :D

Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart laga käk. Sen ska jag komma igång med att läsa de första 50 sidorna av "En komikers uppväxt"- av Jonas Gardell, som är läxa tills imorgon..

Sen blir det nog mest en chill kväll och så ska jag tvätta och packa inför helgen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0