♥ Torsdag;

God morgon.

Idag är det en såkallad "Temadag" i skolan vilket innebär att klassen ska tillsammans med den första BF klassen umgås och hitta på grejer. Sen så ska vi ner till aulan och lyssna på en debatt. Slutar vid halv 3 istället för 3. wiiho!

Ska om ca 20 minuter dra till skolan och möta upp Jenna på stationen och så drar vi till väsby.

Imorgon ska vi dra till kista och se på bio, "niobion" som jag brukar säga. Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska se. Står mellan "SALT" eller " I rymden finns inga känslor", jag är rädd att i rymden finns inga känslor ska vara tråkig att det är bara några få höjdpunkter i filmen som man skrattar åt, som t.ex bio trailern.. Kanske inte blir bättre än så.
Men SALT däremot tror jag blir spännande eftersom att jag både gillar action och Angelina Jolie. Men men, beslutsångest nästa!

På tal om beslutsångest fyller jag 19 år om 17 dagar !?!?! HJÄLP! Känner mig gammal redan nu... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0