♥ Torsdag;

God morgon.

Här sitter jag en till morgon för att äta frukost. Kom precis från duschen och det är svårt att välja kläder efter vädret när vädret helt plötsligt ändrar sig under dagen (?) det visste vi ju redan eller hur? Regn idag igen men det blir nog fint framåt eftermiddagen skulle jag tro.

Ingen historia idag men skulle kolla på schemat för säkerhetens skull att det var den sista lektionen så jag slutar tidigare, men så laggar skolans hemsida och jag kan inte kolla mitt schema.. Smart där! När ska dom fixa det då???

Aja, efter skolan ska jag gå och förtidsrösta på bibblan här i Märsta. Vet precis, exakt vad jag ska rösta på, sådeså. ;)

Ha en bra regnig dag och jag hoppas att du har ett finare väder där du är just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0