♥ Söndagsmorgon;

God morgon.

Blev arg igår när resten av familjen stormade in igår vid 1 efter att ha varit på fest. Jag sov faktiskt eftersom att jag var väldigt trött. Dom kommer in och gapar och skriker om varför kladdkakan står på diskbänken? Jag ba va?? jag tog en bit av kladdkakan, bara för att jag inte orkade äta mera ska den inte kunna få stå på diskbänken utan att bli ifrågasatt. Helt sjukt! Och sur blev jag också när det inte kan vara tyst. När jag kom från bion i fredagskväll vid 12 så smög jag in bara för att respektera ifall det fanns någon som sov.. Egentligen så ska man ju göra så att de själva får smaka på deras egna medicin! Haha, jag går in och väcker dom nu... Tihihih, då blir dom arga!! Det struntar jag fullständigt i! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0