♥ Rubrik?;

Tja.

Kom precis hem och har just satt mig ner för att ta en tallrik med yoghurt, crunchy och banan i. Orkar inte laga middag just nu så jag tar något lätt. Får bli middag senare.

Blev klar med min tidningsartikel imorse under lektionen, tur det annars hade jag inte fått G om jag inte lämnat in den. Så nu har jag chans till högre betyg. :)

Hade brandövning idag också. På just den där kvarten vi skulle haft till att diskutera argumenten inför politik debatten som var vi skulle ha strax efter. Men debatten gick väl bra trots att jag och min grupp representerade Moderaterna..

Engelska B lektionen var bara seeegt! Trött blir man i slutet av dagen.

Nu ska jag ta det chill framför tvn ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0