♥ Plugg;

Tja!

Dagen har gått relativt fort och är nu hemma. Jag fick reda på att jag fick VG på Engelska B provet som jag inte hade pluggat till, så det suger att jag kanske kunnat fått MVG om jag hade pluggat. Aja, det kommer väl fler prov garanterat!

Skulle försöka hinna med 15.47 tåget och jag sprang, sprang och sprang!!!!!!..........Men jag hann inte, jag stog precis utanför dörrarna på tåget och skulle öppna men tåget rullade iväg.. ÅHH, vad jag blev arg! Hade säkert hunnit om jag inte hade med mig en stor väska på flera kilo som vägde tungt på min axel... Jaja! Men blev nöjd för lite träning i alla fall. Ska ta en promenad efter maten sen så det är bäst att ta och göra läxorna nu då. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0