♥ Lördag;

Igår efter skolan drog jag till Jennas jobb och satt där och fick saker gjorda. Pluggade och gjorde klart läxorna. Härlig känsla. När vi skulle till tågen från väsby såg jag EDDIE & RABBIH från Rebound och från idol, där på stationen!!!! GRYMT!!!

Vid halv 18.30 igår hamnade vi i Kista centrum. Vi gick och käkade på Levinsky's och hämtade ut biljetterna till niobion "SALT" som btw var grym! Lite för mycket action som gjorde det svårt att hänga med ibland men i övrigt var den bra och jag hoppas att det kommer en tvåa, det måste det göra eftersom att filmen slutade som den gjorde.

Var hemma vid midnatt, gick och la mig på en gång eftersom att man själv varit vaken sen kl. 6 på morgonen.



God morgon lördag!


Ska snart hoppa in i duschen och klä på mig. Ska dra till Jassa vid halv 12 och vi ska luncha. :) Det blir mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0