♥ Fredag;

God morgon!

Tvätta, plugga, packa och det kunde jag bocka av från min lista igår. Att städa kände jag inte riktigt för att göra men på söndag så.. ;)

Nu sitter jag och äter frukost och är superglad att det är fredag! Dock kommer denna dag att vara lång för jag slutar inte förrän kl. 3, måste rusa hem, hämta packningen och sedan dra till bussen för att möta upp Jenna och Jassa som ska med i helgen och fira min födelsedag tillsammans med mig och många andra. :) Dessutom så får dom träffa Jens också. :) ♥ Men ikväll så blir det bara allmänt fredagsmys med flickorna!


Ha en superbra helg alla! Och när jag skriver nästa gång, vilket är på söndag, så är jag hela 19 år! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0