♥ Fredag;

Vaknade av att jag glodde på klockan som inte skulle ringa på ytterliggare 25 minuter, så det vara bara att vänta sig om och somna om typ.. Men det kunde man ju naturligtvis inte eftersom att jag visste att jag skulle vakna om 25 minuter. Inte för att jag är morgontrött, för det brukar jag oftast inte vara men jag hatar verkligen att vakna innan väckarklockan ringt. Allra speciellt om jag vaknar under samma timme som jag ska upp. Aja, nu har jag klagat klart för idag. Det är ju trots allt fredag så. :)

Idag har vi halvdag i skolan sen så ska vi i klassen tillsammans med lärare dra till stan, till skansen för att kolla på någon gammal folkskola. Därefter får vi vara på skansen till 17.00 om vi vill men det kan ju inte jag eftersom att jag måste hem till Märsta för att ta bussen till Enköping senast 16.00, så jag drar på en gång. Synd, annars hade det här varit världens upplevelse för mig eftersom att jag endast varit där nångång när jag var liten så jag minns typ INGET.. Aja, men det kommer väl fler gånger, inte sant? :)

Ha en bra fredag och en underbar helg! Det ska i alla fall jag ha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0