♥ Debatt inför valet 19 sep;

Tja!

Har precis kommit hem. Idag i skolan var det en temadag och vi gick runt i olika klassrum hela dagen för att några representanter skulle berätta lite om sitt parti på en kvart. Några var intressanta, andra inte. Sen fick alla representanter grilla varandra lite i aulan där dom fick frågor ställda som skulle svaras. Det var intressant. Till och med jag fick en mikrofon och fråga en fråga. Det var handuppräckning. Jag trodde att jag aldrig i hela mitt liv skulle vara så intresserad av politik, men nu är jag tydligen det. Haha.. Sen var det bara ett plus med gratis grejer man fick. :)

Sen gick jag i centrum med Fanny. Hatar egentligen att gå i affärer när jag inte har några pengar men men.. :P

Nu ska jag ta det chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0