♥ Awesome;

God kväll alla!

En lugn hemmakväll rättare sagt. Ska se på CSI MIAMI kl. 21 innan det är läggdags för mig. Var så himla trött imorse så det är inte sant. Aja, fredag är det imorgon i alla fall och efter skolan ska jag dra till Jennas jobb där jag ska vara ett tag innan vi drar iväg till kista för att käka och se på bio. Det blev "SALT" Jenna bokade biljetter till. Det ska bli spännande! Lääängtar! :) Kommer nog inte hem förrän 00 imorgon kväll så det blir inget inlägg imorgon förutom på morgonen. ;)

På lördag ska jag träffa Jassa ett par timmar. Vi ska göra toast och bara prata. :)
Sen på söndagen ska jag bara ta det lugnt och ladda batterierna inför en ny skolvecka. Ingen fest denna helg inte, måste variera mig lite. Samtidigt så har jag inte råd heller för den delen..

Så ser resten av min vecka ut. En fun/relaxing weekend! Aja, nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt.

Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0