♥ Update;

God morgon. Här sitter jag uppe med tuppen trots att jag vridit tillbaka klockan..
Idag ska jag åka hem härifrån för att jag nämligen ska jobba imorgon. Men innan dess ska jag och Jenna till Väsby centrum och shoppa litegrann.

Update:
Fredag: I fredags plockade Emma upp mig i Enköping. Vi gick in på Paus och köpte en väska till min moster eftersom att vi tyckte att hon förtjänade det, så mycket som hon hjälper andra och inte får något tillbaka. Hon var värd det. Vi köpte även en blomma och ett kort och snacks till våran "Skräckafton", som egentligen blev en thrillerafton. Men roligt var det ändå. :)


Lördag:
Igår så var det städdag här ute på gården. Även jag som inte bor här hjälpte till och det är trevliga människor som bor här. Tog ett par timmar att kratta och sånt där men vi fick i alla fall friskluft. Det är bra. Blev bjuden på whisky och glömde bort efter halva glaset att jag skulle övningsköra.. Koll på läget, verkligen. :P
På kvällen lyssnade vi på lite musik och hade det mysigt.


Söndag: Idag så ska jag övningsköra litegrann och sedan ska jag bli hemskjutsad av min moster och co, för att sedan bli upplockad av Jenna som kommer förbi med bilen. Vi ska shoppa lite i Väsby centrum. Sedan får jag se hur dagen slutar. Det återstår att se. :) Btw, jag har höstlov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0