♥ Torsdag;

God morgon.

Äntligen torsdag, sedan är det bara 1 dag kvar till ledighet och helg! Dena vecka har gått supersegt tycker jag.. Varför vet jag inte. Kanske bara för att denna vecka inte varit speciellt intressant? Aja...
Just nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på musik. Det är ett måste för mig på morgnarna, för att jag ska vakna till.
Det är chill och bara sitta här och lyssna på musik tills jag ska iväg. Nu lyssnar jag på ballader och igår var det rock. Min musikstil varierar väldigt mycket beroende på vilket humör jag är på och vad jag känner för stunden att lyssna på. Just nu spelas The Way You Look Tonight med Michael Bublé.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0