♥ Torsdag;

God morgon!

Vill återigen påpeka hur fort tiden bara flyger iväg, bara sådär?!?! Vill stanna upp just nu och bara njuta i nuet, av livet.

Sitter just nu och äter frukost precis som vanligt. Mina morgnar är rätt så händelselösa, skoldagarna också för den delen men idag så ska vi ha 3 timmars lektion i sexualkunskap. Ja, man slutar aldrig förvånas av våra lektioner. Haha, men 3 timmar var väl att överdriva en aning, eller?

När jag slutar kl 3 ska jag stanna kvar med Micha och Shejla för att göra klart DJOs läxa som förresten är heeeeelt obegriplig.. Jag förstår knappt G frågan och då är det illa!

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: samira

SV: Tack :)

2010-10-14 @ 12:32:25
URL: http://samirak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0