♥ Sunday;

Tja!

Sorry för den dåliga uppdateringen i helgen men jag har varit upptagen och haft annat för mig men nu blir det mer uppdatering för min del!

Kom precis hem efter att ha varit hos pappa och co. Helgen har gått med superfart och jag har lyckats få till ett fåtal bra kort på mig och lillebrorsan. Har dessutom fått en smäll av förkylning men det går väl över.

Resten av kvällen ska jag antagligen plugga och sedan blir det chill och mys med musik. :)
Börjar sent imorgon så jag får sovmorgon och dessutom mer tid till att plugga innan skolan.

Hoppas ni haft en bra helg, back to reality I guess....





Kommentarer
Postat av: Josefine

Söt lillebror! :D Hur har din helg varit?:)

2010-10-03 @ 20:01:30
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0