♥ Söndagskväll;

Tja!


Har rensat ett bombnedslag till garderob idag och fick fram mycket nytt som ska användas. Det är alltid bra at rota igenom sin garderob åtminstone 1 gång varje månad. Man blir så glad när man hittar något nyt..

Precis så som jag vill sluta min söndagskväll på, i sängen, tittandes på en superbra film och äta något gott snacks. För min del blir det nötter men det fungerar precis lika bra! :)
Ska strax byta sängkläder, lakan, örngott, påslakan. Ja, hela racet! :)

Skönt att jag börjar 11.40 imorgon så jag slipper ställa klockan. Ska nog åka lite tidigare då jag ska ta en sväng förbi Jennas jobb först och ge henne ett par grejer. Hon har dock körlektion först men det är på morgonen, så jag hinner nog. Hon fyller år på onsdag så det blir en bra tajming. Tihih :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0