♥ Söndag;

Tja!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik Spotify. Är enormt trött och funtar på om man ska somna till en film eller nåt. Bara för att vi ändrat till vintertid känner jag mig mycket tröttare.

Jenna plockade upp mig här hos mig och vi begav oss till Väsby centrum. Det var första gången som jag åkt med henne sen hon fick körkort för dryga veckan sen. Men väldigt duktig är hon på att köra. Som skrivet i sten.
Även jag har kört litegrann idag, övningskört för första gången och det gick bättre än vad jag trodde i alla fall. Självklart blev det ett par motorstopp här och där, såklart händer det om man aldrig suttit framför ratten förut. Men i alla fall så är jag grymt impad av mig själv. Detta är kul ju!  :)

Det är lov men ändå så ska jag jobba, det ska bli roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0