♥ Regnkväll;

Jag kan nästan satsa på att det kommer bli snorhalt imorgon, baserat på hur vädret är nu naturligtvis och att det är svinkallt ute!

Sitter just nu och lyssnar på musik. Har gjort läxorna och ska om dryga timmen se på det sista avsnittet av "Kungarna av Tylösand", får för tusan inte somna denna gången! Haha

Imorgon börjar jag tidigt som 8.40 och ska möta upp Jenna på tåget kl. 8 imorgon bitti. Hoppa in i duschen direkt efter att jag vaknat och sedan ta det chill framför datorn och käka frukost precis som vanligt.

Funtar på att ta mig en kopp varmchoklad som gårdagen. Jag sov som ett litet barn i natt vilket var otroligt skönt. Jag tror nog på att effekten av varm mjölk påverkar och ändrar sömnens bana totalt! I alla fall för mig..

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0