♥ Onsdag;

God morgon.

DH hade säsongspremiär igår och jag somnade efter en halvtimmes tittande, skönt att sova men nu får jag ju inte veta vad som hänge. Får kolla på kanal5/play eller nåt.

Skönt det var med en varm dusch nu på morgonen. Snorar forfarande men det är inte lika täppt. Börjar hosta istället och ögonen rinner inte lika mycket längre, antagligen för att jag redan "gråtit" ut allt som finns eller att jag börjar bli frisk. Får hoppas på det bästa!

2 lektioner idag och en tidslinje på historian måste bli klar! Sen får jag inte glömma böckerna till det stora arbetet som jag skjutit på nu ett tag som dessutom ska in på måndag nästa vecka. STRESS! Och inte nog med det så ska jag komma ihåg att göra en miljon grejer också..

Hoppas att ni får en bättre dag än vad jag kommer få :)

Kommentarer
Postat av: Emma och Bea

Hejhej ville bara säga att vi har en tävling på våran blogg där du kan vinna färglinser :D !



Var gärna med

Lycka till! / Emma och Bea

2010-10-06 @ 13:04:23
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0