♥ Måndag;

God morgon.

Här var det måndag igen. Ny vecka, nya tag och därmed nya läxor.. Hmm. Haha
Såg på film igår kväll, men mycket tittande av filmen blev det inte. Somnade på stört nästan. Snacka om att film är ett sömnmedel. Ett bra tips för dom som har svårt att somna om kvällarna. SE FILM! :) haha

Just nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på musik. Härlig morgon också dessutom, med frost på taket. Känner mig utvilad av att ha vaknat själv och inte av väckarklockan.

Idag blir det en lång dag trots att jag börjar 11.40 och slutar 15.45 så är detta en lång dag för mig. Kommer inte hem förrän 16.30 och då blir det antagligen plugg. Sen får jag äntligen gå ut på min runda igen efter att jag varit sjuk i en vecka. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0