♥ Måndag hela veckan;

God morgon!

Idag är det måndag och en ny fullspäckad vecka. Denna vecka börjar med att jag har taggtråd i halsen och vattenfall i näsan. Tur att bli förkyld nu och inte i Paris, som det bara är 29 dagar kvar av.
Har hållt mig borta från förkylningar relativt länge. Kanske för att jag klär mig efter vädret, håller mig frisk genom att proppa i mig mängder med C-vitamin, äter en bra kost och motionerar regelbundet. Även dom bästa elit-idrottarna kan också bli sjuka, inte för att jag kallar mig en elit-idrottare men ändå.

Aja, nu sitter jag och äter frukost samt lyssnar på musik. Börjar 11.40 idag och ska väl dra runt 11 eller nåt. :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du göra något kul idag då? :)

2010-10-04 @ 11:39:24
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0