♥ Lördagsmorgon;

God morgon.

Vaknade mitt i natten att datorn och tvn fortfarande stog på och alla lampor tända. Ja, det var bara att gå upp och stänga av och släcka. Somnade dock om igen ganska så fort, med tanke på att jag gick upp klockan 6 den dagen. Då blir man rejält slut på kvällen.

Vaknade nyss, tidigt för många med sovmorgon för mig om man jämför med tiderna jag går upp på vardagarna. Jag har ju sagt att jag älskar att sova och det gör jag också, men även den tröttheten försvinner och man blir pigg. Även fast jag älskar att sova, kan jag inte sova längre om det går över till 10-11 timmar.
Aja, nog pratat om sömn..

Vad ska du göra idag då?
Jag ska bara ta det lugnt ensam hemma, se en film och bara vara.. Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0