♥ Belöning;

Tja!


Idag har det varit en rätt så soft dag. BF-laget bjöd på tårtan som vi i BF-tvåan vann i en tävling i våras. Tårtorna var väääääldigt goda!! Den första tårtan som visas var godast tycker jag! Jag smakade bara en liten bit av chokladtårtan också men den var inte lika god.. :P






Sen drog vi ner till kulturhuset för att få höra en föreläsning om en kille som blivit knivhuggen i huvudet för ca 5 år sedan. En väldigt bra föreläsning dessutom.

Efter skolan drog Micha och jag till centrum för att växla mynt till sedlar. Haha, efter mycket krångel så gick det att växla på en liten mysig indisk affär. Coolt! Sen köpte vi lite candy till kvällens DH! Vi sprang sedan till bussen. Vi hann precis. Haha..

Har fått reda på att planen strejkar till och från Paris, enda till mitten av november.. Asså vad jag blir arg!!! Nu har jag gått och väntat på denna resa som jag även kämpat med att spara till, bara försvinner! Poff..... Aja, får vänta och se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0