♥ 10.10.10;

Tja!

Kom hem för ca 1 timme sen. Helgen var kul och chill. :)
I fredagskväll så kollade jag och Jens Wall street 2. Vi blev hämtade av Emma och Zandra. Vi drog vidare hem till Emma och Johnny där vi sedan lyssnade på musik och tog det chill.

Igår kom Jens över och vi lagade middag tillsammans. Tagliatellegratäng eller som Jens kallade det, "Meat surprise" Haha. Sen såg vi på film och myste i soffan. Min moster och Bosse kom hem vid halv 2 på natten och jag gick inte och la mig förrän halv 3, skönt at bli väckt kl. 11 imorse. Då fick man inte sova längre inte... :P

Idag så har jag bara umgåts med Jens och tagit det lugnt. Sen så har jag nu kommit hem efter att ha suttit på en buss i ca 1 och en halvtimma. Helgen har gått med superfart! Det går fort när man har roligt, sägs det ju. :)

Imorgon så börjar jag sent, så skönt att få sovmorgon! Haha även fast om jag fått det tillräckligt i helgen så kan det vara skönt att vakna själv en vardag och inte ställa någon klocka. Dessutom så är min förkylning över så nu kan jag sova gott om nätterna! :) Naaajs! Och det är bara 21 dagar kvar till Paris!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0