♥ 1 Oktober;

God morgon.

Är det bara jag som tycker att tiden bara flyger förbi? Hinner knappt uppskatta tiden och dagarna går på tok för fort tycker jag. Redan första oktober och snart är vintern i full gång och det börjar redan blir kallare på morgnarna. Fast jag tycker att det är härligt. Sover alltid med fönstret öppet för att jag älskar när mitt rum är iskallt på morgonen och man sveper täcket om sig. Härlig och en mysig känsla tycker jag! Hehe.

Nej, snart är det dags för den sista dagen i skolan för denna vecka. Har packat min väska inför helgen och kommer möjligen inte ha någon tid till att uppdatera här i bloggen, men hittar jag tid så skriver jag absolut!

Ha en najsig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var på en shoppingtur sen var jag ute och fotade :)

Har du några planer för helgen då? :)

2010-10-01 @ 09:57:19
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad gör du imorgon då,? ;)

- ASIAT

2010-10-01 @ 23:45:58
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0