♥ Torsdag;

God morgon.

Här var jag vaken som vanligt.. :)

Igår såg jag på en jättelång film. Började kolla på den 19.30 och den slutade 21.37.. Började tänka där ett tag varför filmen aldrig slutade nångång. Men det var ett bra tidsfördriv i alla fall. Slocknade vid 23.

Just nu sitter jag och äter frukost. Yoghurt med banan och juice i ett glas, samtidigt som jag lyssnar på musik.
Det som står på schemat idag är att dra ner till Nordea för att växla mina euro till kronor och senare vid 5 tiden ska jag dra till väsby och möta upp Jenna för att hon ska tatuera sig. Det kommer bli grymt! :)

Dessutom så fyller min storasyster 24 år idag.. Tänka sig.. Hmm.. Aja, grattis till henne då.

Kommentarer
Postat av: Denise

tack <3

2010-11-04 @ 21:06:25
URL: http://redviolet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0