♥ Onsdag;

Tjena!

Det är redan kväll, tänka sig...


Naturprovet gick väl sisådär, är nöjd om jag ens uppnår G..
Begav mig hemåt och lagade först käk och gick sedan och la mig i min varma säng och slog på en ny film. Mys! Och tiden går relativt fort då också. Precis när filmen var slut, tajmade Samira att ringa mig och vi tog en sväng upp till ica i detta snöoväder. Burr! Det blåser som tusan.. Några decimeter snö imorgon kan man räkna med men man får akta sig för hala isfläckar under snön.. Aa, något positivt med kvällen som komma skall, har min huvudvärk äntligen försvunnit.. :)

Nu ska jag strax se på tv, eller en till film... Om jag ändå kunde hitta Dirty Dancing i DVD-hyllan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0