♥ Onsdag;

God mors!

Hjälp vad tiden går fort tycker jag, fast det nämner jag ju här varje onsdagsmorgon. Snart är det fredag! :)
Det är fullt med snö på träden och det blåser nå fruktansvärt ute. Burr! Nu får man klä på sig ordentligt om man inte vill frysa.

Just nu sitter jag här och äter frukost, samt lyssnar på Spotify. Så ser mina morgnar ut. Jag måste ha musik för att vakna till, annars kommer jag vara på dåligt humör hela dagen. Dagen blir inte så lång eftersom att jag slutar vid 2. Det blir najs.

Micha och jag pluggade lite till naturprovet igår som egentligen skulle ske idag, men vår lärare flyttade fram det 1 vecka och tack gode gud för det! Hade kuggat annars om det vore idag.. Haha. Och utvecklingsamtalet igår gick väl bra, lugna puckar och inge större klagomål. Det var mest jag som hade något att säga till om... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0