♥ Måndag hela veckan;

Tja! Har varit helt mörbultad i hela kroppen i princip hela helgen.. Och jag har lärt mig ett och annat.. Hmm..
Kom hem sent igår kväll efter att ha spenderat tid i Enköping. Först i fredags var det fest. Det var grymt roligt!
I lördags var det bara en slappdag, en härlig sådan. Igår övningskörde jag och det gick strålande. Koppla och gasa fort, svängde i snäva kurvor, tvärstannade.. Ja, nästan hela rubbet. Nu är det inte långt kvar tills jag blir farlig ute på vägarna... Haha

Idag är det skola och jag är grymt trött! Men jag måste ta mig i kragen och åka iväg. Tack och lov att jag har sovmorgon till 11.40.
När jag kommit hem blir det råplugg på natur. Prov på onsdag och det bara måste sitta i huvudet!! GAAAH! stress är ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0