♥ Tisdag;

God morgon.
Jag vet att jag skrev att jag inte skulle skriva något morgon-inlägg men jag har inget att göra för tillfället. Gjorde iordning mig hur snabbt som helst verkligen och sitter just nu och äter frukost. Mackor och juice samt en banan. :)
Har knappt fått någon sömn inatt, var vaken mellan 01.33 - 04.20. Fattar inte vad det är med mig egentligen men det var samma sak förra veckan när vi skulle ha nationellt prov, kanske därför? Jag är väl nervös haha..
Aja, nu släpper jag det...
Idag efter lunch blir det kör med tjejerna och sedan drar jag iväg för att träffa barnen på apun som jag hade tidigare. Ska bli roligt att se alla barn igen! :)

(jag och min moster på valborg)

Jahapp, men nu så ska jag äta klart innan jag måste dra halv 8.. Ha en bra dag, vi hörs sen. Puss ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0