♥ Sunday night;

Good evening!

Denna afton har varit superstressig believe me! Men nu är ääääääntligen flygbiljetterna till Paris bokade!! :D:D Tack pappa som var till stor hjälp!

Nu har jag precis kommit ut från duschen och känner mig hel och ren igen. Fantastiskt!
Ska nu lägga in lite bilder och sedan ta kvällen som den kommer. Det blir förmodligen att sitta ute i det kyliga på balkongen tills det blir mörkt. Häärligt!!

Imorgon börjar jag extra tidigt eftersom att jag ska göra kompletteringsprov på matten, hoppas det går great!! :) Wish me luck!! :D

I övrigt har det varit en bra morsdag om man säger så, med en tvist av goda, glada skratt och god mat!! :) Tihi
Dessutom har man en helt utomjordlig konstig katt...(?)


See yaah dudes!! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0