♥ Solsken;

Tjena solstrålen!! Allt bra? Med mig är det toppen. Har som sagt varit ledig idag men har spenderat mestadels av tiden ute på balkongen i solen och pluggat för fulla puckar. Allt är inte klart ännu men har fått sjukt mycket gjort och det tackar jag ledigheten för. :)

Senare blir det en snabb-dusch och tv-tittande på Desperate Housewives som börjar 21 på kanal5. Innan dess så ska jag se till att plugga lite till så att jag blir nöjd.

Imorgon blir det en lång dag. Börjar 8.30 till 16.30, är nog inte hemma förrän vid 17-17.25 nångång och då blir det mer plugg på momangen. Inte många dagar kvar nu.. :)

Men men, du får ha en bra kväll! :)  ♥♥

(Jag i solskenet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0