♥ Soliga torsdag;

Hello all of you out there!

Imorse kom jag 4 minuter försent bara för att bussen strulade på vägen till skolan men det ordnade sig, min lärare blev bara glad när det kom en till i klassen, annars var det bara 4 av 20 där haha xD Bra vi är, våran klass!
Min engelska lärare överraskade med nationella i engelska, det muntliga en tidig morgon. Jag tror att det gick bra, pratade hyfsat bra engelska i alla fall och pratade den här gången lååångsamt! Haha
Hade ULS och sedan datorkunskap och jag kom hem precis.
Ska snart börja med maten eftersom att jag knappt åt något i skolan idag, maten var mindre god enligt mig..Men men..

Just nu blir det musik på Spotify!! Hääärligt!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0