♥ Seeeg;

God kväll!

Måndagskvällarna är alltid superseeega för mig, är helt slutkörd efter en dag i skolan haha.. Kanske för att det precis varit helg och man är fortfarande trött..
Har spenderat kvällen genom att tagit det lungt och kikade på Top Model vid 20.00 och gick sedan in för att duscha.
Ska snart dra mig till sängen och sova, är super, super, super trött just nu och jag lär ju somna gott då.. ;)

Kommer förmodligen inte skriva ett inlägg imorgon bitti eftersom att jag vill ta lite sovmorgon innan det är dags att dra till skolan vid 8 eftersom att jag har nationella i engelska 8.30. I'll tell you later tomorrow! Men innan jag drar hem imorgon ska jag svänga förbi min apu-plats och säga hej till barnen! :)
Och imorgon är det kör! Ja! Nu kör vi tjejer!! :D

Men ni får ha det så bra fram tills dess, o god natt på er!  ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0