♥ Pick-o-pack;

God kväll. Haft en bra dag? :)

Har bara legat och vilat i sängen sen jag kom hem typ, är super, super, super trött just nu och orkar inte göra nånting. Har nada energi verkligen men den energin måste komma tillbaka ASAP för att jag drar hem till pappa imorgon efter skolan som slutar väldigt tidigt. Ska nämligen med hjälp av min syster sitta barnvakt åt vår urgulliga lillebror Travis, heeeela helgen! Eftersom att det är pappa och Karinas bröllopsdag så de smiter iväg! Det ska bli superskoj faktiskt! Ser verkligen framemot det. :)
Så senare ikväll innan läggdags ska jag packa eftersom att jag ska vara där till på måndag förmiddag innan jag beger mig iväg till skolan...Det blir nog bra i alla fall ;)

Vad gör ni ikväll? och vad har ni planerat i helgen? :D

Väldigt gosiga kramar!  ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vilken jätte fin blogg, har du gjort designen skjälv? :)

2010-05-06 @ 19:18:51
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0