♥ Onsdag;

God morgon!

Att lägga sig vid 20 igår hjälpte inte min sömn ett piss... Låg fortfarande klarvaken mestadels av natten...Hmm...-.-

I alla fall så kan dagen inte bli mycket värre än att våran klass ska till reningsverket Käppala..Vilket jag kallar bajs-huset haha.. Har bara 1 lektion framtill dess. Uls som vi ska ha en genomgång av kärlek. Vi har börjat med tema KÄRLEK nu och första frågan som jag fortfarande inte har besvarat är "Vad är kärlek?"- ja och hur ska jag veta det...? Vi kommer göra ett megastort arbete av tema Kärlek. Måste väl börja snart då när det ska vara inlämnat den 25 maj om jag inte minns fel.

Nu så ska jag fortsätta äta upp min frukost innan jag vid 8 ska åka ner till stationen och möta upp Jenna. Börjar 10.10 men sitter hellre och har sällskap med Jenna 1 timme än att vara här hemma 1 timme och inte göra nånting. ;)

Aja, vi hörs senare så småningom.. Ha en bra dag! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0