♥ Onsdag;

God morgon.

Asså jag drömmer fett konstiga drömmar :O haha
Solen är framme men det skulle enligt vädret bli regn, bäst att packa ner en jacka just in case you know..
Nu sitter jag och äter frukost och jag har provat ett nytt bröd. Fröjd heter den från pågen, väldigt god trots att det smular väldigt mycket.

Idag är det uppsjungning som gäller! Ska bli sååå kul! Haha :D
Dessutom så har vi ingen engelska nu på morgonen, förutom dom som inte gjort engelska nationella muntliga vilket jag var först med att göra. Så jag har sovmorgon till 10.10 egentligen men bestämmer mig för att möta upp Jenna på stationen, ta det chill och så innan. :)

Ha en bra dag!
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0