♥ Nu är det fredag;

God morgon.

Sitter just nu och knaprar på en macka med några konstiga frön på. God var den i alla fall. Jahapp, idag är det äntligen fredag och helg kommer snart. Slutar 12.45 idag så det blir superskönt. Kommer nog komma hem senare än väntat i alla fall eftersom att det är fullt ös idag eftersom att här i Märsta tar folk studenten. Goosh, tänk om jag inte hade bytt linje så skulle också jag varit en av dom som tog studenten idag. Aja, får fokusera på att jag faktiskt går nu på en linje som jag verkligen stormtrivs med så det är värt att vänta till våren 2012.

Idag blir det soft eftersom att vi bara kommer sitta rastlösa i två timmar och sedan se på film den sista timmen. Fantomen på operan ser vi och jag tycker hittils att den är superdålig! Hoppas den blir bättre så man slipper sitta och pina sig själv att titta på en musikal..Buhu! Haha

Ha en bra dag och grattis till alla studenter!
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0