♥ NP i matematik...SUCK!;

God morgon. :)

Härlig morgon som skiner med sooooool! Hoppas hela dagen blir lika fin eftersom att det var utlovat regn.
Fick otroligt bra med sömn inatt och det tackar jag för. Har ju inte haft så mycket tur med sömn på sistone och speciellt inte när det varit nationella proven i engelska. Nu är det avklarat i alla fall.
Sitter just nu och äter frukost samt dricker ett stort glas jucie bara för att sätta igång hjärncellerna eftersom att det är nationella om 1 ½ timme drygt..

Mitt tips till mig själv kommer vara att jag ska ta det lugnt, inte stressa så mycket. Tänka innan jag skriver svaren, skriva så tydligt som möjligt och bara ta provet som det kommer helt enkelt. Vet inte om det kommer resultera negativt eller positivt men för mig lutar det åt det negativa hållet. Jag är väldigt svag i matematik, jag suger helt enkelt! Det ämnet intresserar mig inte ett dugg... Det är inte många som vågar erkänna det men om man vet själv att man suger på matte kan man inte ha några förhoppningar på att det kommer gå bra...För mig i alla fall..
Aja, nu ska jag sluta tänka!!


Ha en bra dag, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0