♥ Måndag ju;

Tjena!

Idag har det varit en väldigt lång dag. Började med att jag drog till stationen för att möta upp Jenna sen drog vi till väsby och hängde där tills jag skulle vidare till skolan. I skolan så gick jag bara för att skriva ut mitt kärleksarbete, deadline är imorgon så det känns bra att jag fick klart det tidigare. ;)
Gick till bibblan med Jenny, satt och snacka där om allting när vi egentligen skulle pluggat kommunikation. Senare efter lunch så fick vi tillbaka våra matte nationella...Fick ig såklart, inte oväntat. Vad som var oväntat var att jag fick rätt på 1 vg uppgift :O
Kompletterings uppgifter görs och ska prövas på måndag... ;) Sedan satt jag, Micha, Shejla, Helin och Jenny i bibblan och snacka.
Fick tillbaka några svenska arbeten och så började vi kika på "Fantomen på Operan", en väldigt tråkig musikal än så länge men den bästa biten är att det sker i PARIS!! :D Haha

Nu är jag hemma och ska snart börja laga dinner.. ;) Sen blir det chill!

Pusss
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0